Vybraný příspěvek

Drobný výklad pravidel

V průběhu uplynulých let krystalizovalo desatero klanu Šemíků, které bych rád okomentoval. Pravidla "od Adama" začala vznikat me...

středa 31. srpna 2011

17. září se blíží

Protože většinu z nás, stopadesáti jmenovců v Čechách a asi i na Moravě včetně Slovenska (kdo dá vědět do Žiliny - Rosiny?), osobně neznám, musel jsem si vypomáhat internetem. Nejdříve mě napadl obchodní a živnostenský rejstřík. To jsem dal dohromady asi 40 adres, na které jsem poslal klasickou "šnečí" poštou dopis s pozvánkou. Ten se ale dostal jen k podnikatelům současným či minulým. Navíc adresy nemusely být již aktuální. Byl jsem ohromen, když se mi jako první ozval František, ročník 1917. V následujících dnech přibývali další, emailem nebo telefonicky.


Víte, že je mezi námi i Horymír Šemík? Jsou mezi námi zemědělci, zedníci, truhláři, kováři (i umělečtí), zámečníci, elektrikáři, manažeři, fotografové, advokát, sládek, pekařka, starosta, stavař, informatik, mafián:o) A většina těchto hlav studovaných i hloubavých má společné předky. Zatím to vypadá na tři místa, kde se v minulosti "scházíme". Ovesná Lhota a z ní odrostlá "ústecká" větev. Potom Sázavka (dříve Smrdov), odkud jsou dnes potomci v okolí Chotěboře, Havlíčkova Brodu, Pardubic a nakonec nejméně probádaná Světlá nad Sázavou.

Určitě ale máme některé Šemíky, kteří ještě nevědí o sobotním srazu ve středu ČR. Kupříkladu Brno, Tachovsko, České Budějovice, zbytek Prahy, okolí Mělníka, Liberce. V Ústí, Teplicích, Mostu, Lovosicích, Děčíně budou také někteří zatím neoslovení. Pomožte prosím a šiřte tuto zprávu po krajích i okresech. Ještě zkusím rozhodit nějaké sociální sítě, např. fejsbůček.

Žádné komentáře:

Okomentovat